Wednesday, June 17, 2009

hujung mggu yg penat..

Aku nak memperkatakan mengenai sesuatu yg dilakukan sabtu lepas..
pagi2 dlm kul 10 aku kuar mengharungi lebuhraya ke LRT Bndr Tasik Selatan..
Park kete kat sna dan lepas tu naik LRT ke Berjaya Times Square.
sampai2 je trus naik tgkt 10 pasal de perjumpaan group MYC atau lebih dikenali sebagai meeting..
tp yg dtg hanya 5 org termasuk aku..Aust,Myth,Who dgn Eton..
objektif nya nak mencari nama len selain MYC(Malaysian Youth Club) pasal nak tubuhkan kelab bawah KBS(Kementerian Belia dan Sukan) klu xde cawangan lebih dari 6 xleh gune name Malaysia.selepas perbincangan beberapa ketika yg xmcm perbincangan Eton membelanjakan duit nya utk kami2 sume..hahah~
terima kasih Eton sebab belanja dekat Papa Pizza's..len kali leh blanje lg.
lepas tu Eton xtau kemana hilang disebabkan berjumpe kwn2nya..
aku,Aust,Myth dgn Who g melalak kat KTV depan BTS..2 jam gak kiteorg melalak..haha~
yg aku hangin dgn who..baik punye aku tgh tarik nyanyi lagu dan2 dia tersalah tekan butang cancel..hangin tul la..huuh~
pape pun nak letak gamba xlawa sebab kamera phone kan..gamba tau2 la..len la klu kamera digital..
yg penting enjoy hari sabtu tu...........

No comments: