Friday, July 3, 2009

Hati tertanya..

Akhirnya ada juga benda yg nak ditulis sekian lama..
aku rasa masa berlalu terlalu pantas,sedar2 je dah bulan 7..
aku pun makin tua walaupun baru berumur 22(kalau ikut tahun la).

Kadang2 terfikir juga kalau la boleh ulang masa lalu kan..
apa agaknya yg akan terjadi..tp itulah bnda yg paling jauh dari kita..
aku menulis ni nak mengarut sebenarnya..haha~

Nak cerita sikit la kan,aku g tgk Transformers masa 1st day kuar..
bersamaan hari Selasa,8.30 mlm di GSC Alamanda...huhu~
best sangat tu,yg pasti kna tgk lagi dan malam mggu ni masuk kali ketiga aku g tgk..haha~
tgk kat Mid Valley plak,suatu tempat yg aku rasa dah lama aku xpergi..
dalam setahun adalah kot aku xjejak kaki kat Mid tu....huhu~

Skrg aku tgh kerja..sejak memo kuar utk OT ni aku kena pulun habis2san..
nak dekat raya kan jadi kenalah cari duit lebih sikit,boleh shopping sakan nanti..

Aku xtau nak tulis apa lg,esok2,lusa2 ke..tulat2 ke..
aku update lagi..yg bahagian kedua aku g Kelantan pun xupdate lagi..
aku nak sambung buat kerja la,nanti boss aku cakap aku xbuat kerja..

kdg2 sesuatu yg indah ada dalam hidup kita..
tapi bila kita jumpa yg lebih indah dari kita ada..
apa yg perlu kita buat..pening aku fikirkan..
(*-*)


4 comments:

-Ain-Dak In- said...

kdg2 sesuatu yg indah ada dalam hidup kita..
tapi bila kita jumpa yg lebih indah dari kita ada..
apa yg perlu kita buat"

x baik tamak...
mmg lumrah manusia x pernah cukup dengan apa yg ada..
tp klu semua kita nak and kita dapat,,akhirnya kita jadi riak...
huhuhuhu......

ko ni...tgok trans x ajak aku..
aku bru tgok sekali..
ahhh..
banjer la aku.....
lalalalalala~~~~~~

al-abied said...

erk..bukan tamak..
tp takut salah buat pilihan..
itu yg akan mencorakkan masa depan..

argh..ko asal tepon balik kg..
meluat aku..

AkU said...

jgn kau sebot transformer..
T_T

al-abied said...

argh..xde~
nak sebut gak...