Tuesday, September 15, 2009

Hari - hari terakhir Ramadhan..

Alhamdulillah akhirnya sudah masuk Ramadhan ke 25 untuk hari ini,bersyukur sangat2..

Mood sudah mari utk menaip semula,pagi ni hari yangsangat indah..hujan mencurah2..best gila,sejuk je...

Aku rasa syukur sebab kewangan stabil untuk sambut raya,alhamdulillah..bagaimana la pada mereka yang kewangan x berapa stabil kan..

Esok nak g bukak puasa kat luar..yeye~~

Raya balik melaka..yuhuu~~

Pada kawan-kawan aku mohon ampun beribu maaf juka ada salah faham atau terkasar bahasa..aku cuma manusia biasa,xterdaya untuk tidak melakukan kesilapan..aku mohon maaf sangat2 sempena syawal yang hendak menjelang.Pada seseorang yang aku pernah sayang, maafkan aku..aku xsempurna,mungkin bukan untuk kamu.Pada yg balik kg..jaga diri anda dari wabak HsatuNsatu(H1N1)..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN

2 comments:

-Ain-Dak In- said...

selamat hari raya laling...hahaha..
lama x pgil ko gitu...
*wink*

wei...balik melaka??
jempot la dtg umah aku yek..
hehehehehe...

mintak maaf lau aku ada mengguris kan perasaan ko yg halus mulus tu..
hahahahaha....

hati2 bila balik raya yek..
hehehehe....

al-abied said...

selamat hari raya ain debab...
haha~~

ade kot skit2..tp aku pun ade gak menguris hati ko..
jdi di kesempatan ini aku memohon beribu kemaafan..

insyaAllah..aku akan berhati2..