Thursday, August 20, 2009

Indahnya hari..

Sejak nak puasa ni aku rasa xsabar nk puasa,g terawih..
lg 2 hari je ni..Selamat berpuasa pada semua..

tp sebelum tu aku bersyukur sgt2 aku punyai kekuatan utk melupakan kesedihan yg berlaku dlm beberapa minggu ni,aku dpt hadapi dgn tenang...
alhamdulillah syukur pada Allah s.w.t..

semalam g mkn kat kg baru..
nama restoran juara tomyam..perh sedap tu..layan..

k,aku nak minta maaf pada sesiapa kalau aku ada buat salah..
nak bulan Ramadhan..bulan kemuliaan..jadi perlu minta maaf..

pada teman2 ku..jgn ponteng puasa..jadilan hambaNya yg bertakwa..
jgn tetibe dtg gastrik la..
pada seseorg yg pernah aku syg,jagalah diri baik2..
semoga bertemu dgn seseorg yg lebih baik dari aku..yg mampu membimbing dunia dan akhirat..
maafkan atas segala kesilapan yg berlaku sepanjang tempoh perhubungan kita..




Selamat berpuasa semua~

2 comments:

Anonymous said...

slmt brpuasa.
akak mnt maaf gak kalo ade wat salah..huhuhuh

al-abied said...

xde2..akak xde wat salah pon.
huu~