Tuesday, August 4, 2009

Ulasan reformasi hari tu..

Aku xnak ulas sebenar nya..
tp tgn nak menaip..
aku heran la org malaysia ni mudah terpengaruh sungguh..
org suruh buat reformasi kita buat..
boleh kata apa yg pembangkang buat semua betul(ada gak yg xbtul)..
aku pun xdelah setuju dgn cara pengurusan kerajaan Malaysia skrg..
tp aku pun xsetuju dgn cara pembangkang yg mcm nak menjahanamkan negara..
gara2 demo semua jln ke KL jammed..dah tahap menyusah kan je..
cuba bg cara2 naik kan ekonomi negara ke..
idea2 bernas ke..jadilah pembangkang yg menolong kerajaan skrg..
bukan menjahanamkan..tgk negara luar sebagai contoh..
dah la yg kena tgkp melayu(aku tau melayu majoriti dekat Malaysia ni)..aku pun xtau la..
menjatuhkan maruah negara aje..
selamat aku xsihat dua,tiga hari ni..jadi xg mana2.
tp yg pasti aku dgr komplen dr mak ayah aku g KL jammed..
tgk berita dahsyat gak...mcm tu ke org Islam?sgt2 bertamadun ke?
INI SEKADAR PENDAPAT PERIBADI AKU..

No comments: